Тема: Поняття
про програму
Мета:
навчальна: формувати уявлення про комп’ютерну програму, формувати знання про
призначення програм під час роботи комп’ютера; формувати первинні навички
роботи з вікном комп’ютерної програми;
розвивальна: розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову пам'ять, увагу,
предметне сприйняття;
виховна: виховувати відповідальне ставлення до власних дій під час роботи за
комп’ютером, вчити дотримуватися самодисципліни, бережливого ставлення до
комп’ютерної техніки.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, інструкції з безпеки життєдіяльності у кабінеті
інформатики, набори карток з термінами та пристроями.
Програмне забезпечення: стандартна комп’ютерна програма «Калькулятор».
Хід уроку
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
1)
Привітання
2)
Повторення правил техніки безпеки
Діти
отримують зашифроване за допомогою натуральних чисел Зображення мишенятка.
Давайте
розшифруємо хто до нас сьогодні завітав на урок.
Так
– це мишеня.
Воно
принесло нам завдання у вигляді кросворду. Давайте розгадаємо що за пристрій
зашифрований.
|
|
М
|
и
|
ш
|
к
|
А
|
|
|
в
|
О
|
в
|
к
|
|
|
|
к
|
е
|
Н
|
г
|
у
|
р
|
у
|
|
|
к
|
І
|
т
|
|
|
|
|
м
|
е
|
Т
|
е
|
л
|
и
|
к
|
|
с
|
л
|
О
|
н
|
|
|
|
|
|
|
Р
|
а
|
в
|
л
|
и
|
к
|
Відповіді:1. Мишка,
2. Вовк, 3. Кенгуру, 4. Кіт, 5. Метелик, 6. Слон, 7. Равлик.
Слово – МОНІТОР
ІІ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
-
Монітор – це пристрій …
-
На екрані монітора відображається
…
-
Миша – це пристрій …
-
На клавіатурі розташовані …
-
Системний блок – це …
Назви
основні пристрої комп’ютера.
Тест:
1)
Клавіатура – це частина …
а)
телевізора,
б)
радіопередавача,
в)
комп’ютера,
г)
принтера
2) Принтер – це пристрій для …
а) збереження інформації,
б) передавання інформації,
в) виведення інформації,
г) введення інформації
3)
Комп’ютер – це інструмент для …
а)
роботи на городі,
б)
обробки дерева,
в)
роботи з інформацією,
г)
обробки метала
4) Системний блок – це частина…
а) телевізора,
б) комп’ютера,
в) відеомагнітофона,
г) фотоапарата.
ІІІ ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ
УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Робота
всіх частин комп’ютера і пристроїв була б неможлива без написаних програм.
Комп’ютер працює за вибраною користувачем програмою. Програми створюють за
допомогою «комп’ютерних» мов, які називають мовами програмування, їх
вивчатимемо в старших класах.
На
сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з поняттям «програма», яке
зустрічатиметься у продовж вивчення всього курсу інформатики.
Тема
уроку: Поняття про програму.
IV ВИВЧЕННЯ НОВОГО
МАТЕРІАЛУ
Комп’ютер
і програма - нерозлучні друзі. Комп’ютер завжди працює під керуванням програм.
Програми керують діями комп’ютера, коли ти дивишся мультик, слухаєш музику
тощо.
Після
запуску програми на екрані монітора з’являється вікно комп’ютерної програми –
обмежена рамкою прямокутна область екрана, в якій ти бачиш роботу даної програми.
-
Розглянь малюнки.
- Чим
схожі вікна різних компютерних програм?
У верхній частині вікна програми розташований Рядок
заголовка.
Робота з зошитом
Ст.10,
№1
Нижче
Рядка заголовка розташований Рядок меню.
Підручник ст. 21.
-
Які пункти має Рядок меню?
Робота з зошитом
Ст.10,
№2, 3
Фізкультхвилинка
Аби гарно почуватись,
Треба нам порозпинатись.
Нахиліться, розпряміться,
Вправо-вліво поверніться.
V РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМ
А
зараз ми перейдемо до роботи з комп’ютером.
Пригадайте
ще раз як потрібно сидіти біля комп’ютера?
1.
Сідайте тихенько за свій комп’ютер.
Сьогодні ми познайомимося з програмою КАЛЬКУЛЯТОР
2.
Практична робота учнів
Згідно
інструкції (підручник ст. 22)
3.
Релаксація
Вправи для очей
Полетів метелик вгору, полетів метелик вниз.
Клас він облетів по колу, сів на парту, сів на ніс.
В інший бік летить по колу, - і геть від нас.
Хай літає він на волі. До уроку вже нам час.
VI ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ
Робота з зошитом
Ст.
11, № 4
VII ПІДСУМОК
Робота з зошитом
Ст.
11, № 5
-
Які нові слова почуті сьогодні на уроці можна віднести у комп’ютерний словничок
1.
Програма
2.
Вікно програми
3.
Кнопки керування вікном
4.
Рядок заголовка
5.
Рядок меню
«Мікрофон».
Продовж речення: «Сьогодні на уроці я дізнався …»
Немає коментарів:
Дописати коментар