неділя, 1 листопада 2015 р.

Тема: Сучасні компютери та їх застосування
Мета:
  навчальна: розширити уявлення про призначення компютера, застосування сучасних компютерів у різних сферах людини;
закріпити знання правил поведінки в компютерному класі та БЖД при роботі з компютером
розвивальна: розвивати увагу, память та логічне мислення;
виховна: виховувати дбайливе ставлення до устаткування кабінету.


Тип уроку: засвоєння нових знань
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, інструкції з безпеки життєдіяльності у кабінеті інформатики, картки із зображенням професій людини.
Програмне забезпечення: навчальна презентація з висвітленням основних правил поведінки і БЖД в комп’ютерному класі; скрайбінг - презентація застосування комп’ютера.
Хід уроку
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
1)    Привітання
2)    Повторення правил поведінки у компютерному класі
На минулому уроці ви ознайомилися з правилами т/б у компютерному класі. А зараз перевіримо, як ви їх засвоїли.
1.     Вставити потрібні слова замість пропусків.
-         Не розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу ___________.
-         Спиту тримай __________.
-         Сидіти слід не відстані не менше ______ від екрана монітора.
-         Не торкайся __________, __________, _________, __________, __________ і __________, з якими тебе не знайомив вчитель.
-         Не працюй _______ і ___________ руками.                  
ІІ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
-         Уявіть, що ви прийшли у магазин купити хліба. Скільки коштує хлібина?
-         Вам треба вибити у касі чек. Як ви звернетесь до касира?
-         Де касир візьме чек?
Отже, для того, щоб вибити чек, касир використав комп’ютер.
ІІІ ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Діти, сьогодні ми познайомимося з можливостями комп’ютера.
Тема уроку: Сучасні компютери та їх застосування
IV ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Робота з зошитом
Ст.4, №1
-         Перегляд скрайбінг - презентації з поясненням нового матеріалу

-         Робота з зошитом
-         Ст.4, №2
Фізкультхвилинка
Вільну маємо хвилинку –
Почнемо фізкультрозминку:
Наче пташка, політаймо,
Наче зайчик, пострибаймо.
V РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМ
А зараз ми перейдемо до роботи з комп’ютером.
Пригадайте ще раз на якій відстані від екрана монітора слід сидіти?
1.     Сідайте тихенько за свій комп’ютер. Сьогодні ми познайомимося з презентацією «Професії людини і комп’ютер»
2.     Практична робота учнів

3.     Релаксація
-         Закрити очі на рахунок 1-2, відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок 3-4.
-         Швидко кліпати очима протягом 15 с.
4. Робота з зошитом
Ст. 5, № 3, 4
VI ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ
З поданих малюнків обери ті де використовується комп’ютер.
VII ПІДСУМОК
Робота з зошитом
Ст. 5, № 5
- Які нові слова почуті сьогодні на уроці можна віднести у комп’ютерний словничок
1. Можливості комп’ютера.

Немає коментарів:

Дописати коментар