неділя, 1 листопада 2015 р.

Тема: Сучасні компютери та їх застосування
Мета:
  навчальна: закріпити знання учнів про можливості сучасних комп’ютерів та їх призначення, про професії людей; повторити правила поведінки у комп’ютерному класі
розвивальна: розвивати уважність, память, мовлення, логічне мислення; формувати вміння узагальнювати, міркувати
виховна: виховувати дбайливе ставлення до устаткування кабінету, відповідальність, самостійність.


Тип уроку: засвоєння нових знань
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, інструкції з безпеки життєдіяльності у кабінеті інформатики, картки із зображенням професій людини.
Програмне забезпечення: навчальна презентація з висвітленням основних правил поведінки і БЖД в комп’ютерному класі; скрайбінг - презентація застосування комп’ютера.
Хід уроку
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
1)    Привітання
2)    Повторення правил техніки безпеки

-          Діти, а хто це до нас завітав на урок?
(Незнайко)


-  Незнайко, не доївши яблуко, забіг до класу. Всівшись за комп’ютер, поклав клавіатуру на коліна для зручності, почав натискати швидко на всі клавіші.

-    Діти, а чи правильно Незнайко поводить себе у комп’ютерному класі? (Ні)

- Що він зробив неправильно? (Діти по черзі називають правила поведінки у комп’ютерному класі.)
ІІ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Гра «Де використовують комп’ютер».
(Учні плескають у долоні, якщо комп’ютер використовується.)
·        У магазині;
·        у лікарні;
·        у їдальні;
·        на велотренажері;
·        у банку;
·        у басейні.
ІІІ ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Ми знаємо, що комп’ютер необхідний для багатьох справ. І сьогодні на уроці дізнаємося, як комп’ютер допомагає людині в навчанні, побуті, дозвіллі; навчимося визначати, під час вивчення, яких шкільних предметів може допомогти комп’ютер. А також продовжимо ознайомлюватися з професіями , у яких використовують комп’ютер.
Тема уроку: Сучасні компютери та їх застосування
IV ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Ти зустрічаєш комп’ютери майже всюди. Ці розумні машини стали надійними помічниками сучасній людині.
За допомогою комп’ютера можна:
-         читати
-         гратися
-         шукати інформацію
-         спілкуватися
-         дивитися мультфільми
-         слухати музику
-         малювати
-         рахувати
Усі дії комп’ютер виконує дуже швидко. Швидкодія – це одна з найважливіших якостей комп’ютера.
Робота з зошитом
Ст.6, №1
Також комп’ютер є помічником і у навчанні:
-         Допомагає розв’язувати задачі з математики. Адже уміє робити різні обчислення.
-         Допомагає під час вивчення будь-якої мови. Адже він уміє знаходити в тексті помилки і пропонує їх виправити.
-         Допоможе створити і розфарбувати малюнок до уроку малювання.
-         Допоможе знайти будь-які відомості, бо він уміє працювати у Всесвітній мережі Інтернет.
Робота з зошитом
Ст.6, №2
Фізкультхвилинка
Вслід усім розм’яти мязи.
Присідаємо три рази,
Ну а потім ще три рази.
Будуть сильні наші мязи!
-         Також комп’ютер широко використовують у побуті й на дозвіллі
-         Чи є у вас вдома побутові прилади, наприклад, пилосос, пральна машина, мікрохвильова піч?
-         А чи знаєте ви що всі ці прилади працюють під керівництвом вбудованих у них маленьких комп’ютерів.
Робота з зошитом
Ст.6, №3
Цікавинка
-         Чи знаєте ви що таке «розумний дім»?
Це будинок, який живе під керівництвом комп’ютера. Він може регулювати температуру, освітлення в кімнатах, вмикати й вимикати телевізор і навіть розігрівати їжу

-         Чи любите ви дивитись мультфільми?
-         А за допомогою яких приладів ви їх переглядаєте?
-         Багато твоїх улюблених  мультфільмів теж допоміг створити комп’ютер.
-         Де ще у повсякденному житті допомагає комп’ютер?
Робота з підручником
Ст. 15
Виконуємо практичне завдання
1.     Розглянь малюнки
2.     Визнач, на яких уроках учні працювали з цими комп’ютерами. Поясни свою відповідь.
Робота з зошитом
Ст. 7 № 4
3.     Зроби висновок: чи навчився ти визначати, у вивченні яких шкільних предметів тобі може допомогти комп’ютер?
РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМ
А зараз ми перейдемо до роботи з комп’ютером.
Пригадайте ще раз як потрібно сидіти біля комп’ютера?
1.     Сідайте тихенько за свій комп’ютер. Сьогодні ми познайомимося з презентацією «Учимось дружити з комп’ютером»
2.     Практична робота учнів
3.     Релаксація
-         Закрити очі на рахунок 1-2, відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок 3-4.
-         Швидко кліпати очима протягом 15 с.
VI ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ
Робота з зошитом
Ст. 7, № 6
VII ПІДСУМОК
Робота з зошитом
Ст. 7, № 5
- Які нові слова почуті сьогодні на уроці можна віднести у комп’ютерний словничок
1. Використання комп’ютера.
Додаток


Немає коментарів:

Дописати коментар