Тема: Сучасні комп’ютери та їх застосування
Мета:
навчальна: закріпити
знання учнів про можливості сучасних комп’ютерів та їх призначення, про
професії людей; повторити правила поведінки у комп’ютерному класі
розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення; формувати вміння
узагальнювати, міркувати
Тип уроку: засвоєння нових знань
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, інструкції з
безпеки життєдіяльності у кабінеті інформатики, картки із зображенням професій
людини.
Програмне забезпечення: навчальна презентація з
висвітленням основних правил поведінки і БЖД в комп’ютерному класі; скрайбінг -
презентація застосування комп’ютера.
Хід уроку
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
1) Привітання
2) Повторення правил техніки безпеки
- Діти, а хто це до нас
завітав на урок?
(Незнайко)
- Незнайко, не доївши яблуко, забіг
до класу. Всівшись за комп’ютер, поклав клавіатуру на коліна для зручності,
почав натискати швидко на всі клавіші.
- Діти, а чи правильно Незнайко
поводить себе у комп’ютерному класі? (Ні)
- Що він зробив неправильно? (Діти
по черзі називають правила поведінки у комп’ютерному класі.)
ІІ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Гра «Де використовують комп’ютер».
(Учні плескають у долоні, якщо
комп’ютер використовується.)
· У магазині;
· у лікарні;
· у їдальні;
· на велотренажері;
· у банку;
· у басейні.
ІІІ ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Ми знаємо, що комп’ютер необхідний для багатьох справ.
І сьогодні на уроці дізнаємося, як комп’ютер допомагає людині в навчанні,
побуті, дозвіллі; навчимося визначати, під час вивчення, яких шкільних
предметів може допомогти комп’ютер. А також продовжимо ознайомлюватися з
професіями , у яких використовують комп’ютер.
Тема уроку: Сучасні комп’ютери та їх застосування
IV ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Ти зустрічаєш комп’ютери майже всюди. Ці розумні
машини стали надійними помічниками сучасній людині.
За допомогою комп’ютера можна:
- читати
- гратися
- шукати інформацію
- спілкуватися
- дивитися мультфільми
- слухати музику
- малювати
- рахувати
Усі дії комп’ютер виконує дуже швидко. Швидкодія – це
одна з найважливіших якостей комп’ютера.
Робота з зошитом
Ст.6, №1
Також комп’ютер є помічником і у навчанні:
- Допомагає розв’язувати задачі з
математики. Адже уміє робити різні обчислення.
- Допомагає під час вивчення
будь-якої мови. Адже він уміє знаходити в тексті помилки і пропонує їх
виправити.
- Допоможе створити і розфарбувати
малюнок до уроку малювання.
- Допоможе знайти будь-які
відомості, бо він уміє працювати у Всесвітній мережі Інтернет.
Робота з зошитом
Ст.6, №2
Фізкультхвилинка
Вслід усім розм’яти м’язи.
Присідаємо три рази,
Ну а потім ще три рази.
Будуть сильні наші м’язи!
- Також комп’ютер широко
використовують у побуті й на дозвіллі
- Чи є у вас вдома побутові
прилади, наприклад, пилосос, пральна машина, мікрохвильова піч?
- А чи знаєте ви що всі ці прилади
працюють під керівництвом вбудованих у них маленьких комп’ютерів.
Робота з зошитом
Ст.6, №3
Цікавинка
- Чи знаєте ви що таке «розумний
дім»?
Це будинок, який живе під керівництвом комп’ютера. Він
може регулювати температуру, освітлення в кімнатах, вмикати й вимикати
телевізор і навіть розігрівати їжу
- Чи любите ви дивитись
мультфільми?
- А за допомогою яких приладів ви
їх переглядаєте?
- Багато твоїх улюблених
мультфільмів теж допоміг створити комп’ютер.
- Де ще у повсякденному житті
допомагає комп’ютер?
Робота з підручником
Ст. 15
Виконуємо практичне завдання
1. Розглянь малюнки
2. Визнач, на яких уроках учні
працювали з цими комп’ютерами. Поясни свою відповідь.
Робота з зошитом
Ст. 7 № 4
3. Зроби висновок: чи навчився ти
визначати, у вивченні яких шкільних предметів тобі може допомогти комп’ютер?
V РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМ
А зараз ми перейдемо до роботи з комп’ютером.
Пригадайте ще раз як потрібно сидіти біля комп’ютера?
1. Сідайте тихенько за
свій комп’ютер. Сьогодні ми познайомимося з презентацією «Учимось
дружити з комп’ютером»
2. Практична робота учнів
3. Релаксація
- Закрити очі на рахунок 1-2,
відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок 3-4.
- Швидко кліпати очима протягом 15
с.
VI ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ
Робота з зошитом
Ст. 7, № 6
VII ПІДСУМОК
Робота з зошитом
Ст. 7, № 5
- Які нові слова почуті сьогодні на уроці можна
віднести у комп’ютерний словничок
1. Використання комп’ютера.
Додаток
Немає коментарів:
Дописати коментар