2017-2018 н.р.
Інформатика
2 клас
|
||||
№
|
Тема
|
Дата
|
Д/з
|
Державні вимоги до
навчальних досягнень учня/учениці
|
35 год І
семестр 16 год (1 год/тиждень)
ІІ семестр 19 год (1 год/тиждень)
|
||||
Інформація (5 год)
|
||||
1
|
Правила
поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі
. Зміст та завдання курсу «Інформатика».
|
05.09
|
1
|
Учень/учениця:
має уявлення про
інформацію;
розуміє за допомогою яких органів чуття
людина сприймає інформацію;
для чого вивчають інформатику;
розрізняє приватну та публічну інформацію;
наводить приклади видів інформації за способом
сприймання;
властивостей інформації (без називання
терміну) на конкретних прикладах;
називає правила безпечної
поведінки в кабінеті інформатики;
дотримується правил безпечного користування
пристроями у кабінеті інформатики;
використовує у своєму мовленні слова інформація, інформатика, приватна, публічна
інформація та називає 3
сучасних пристрої для роботи з інформацією.
|
2
|
Поняття про інформацію.
|
12.09
|
13
|
|
3
|
Сприймання людиною інформації.
Властивості інформації.
Види інформації за способом сприймання:
зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.
|
19.09
|
14
|
|
4
|
Приватна та публічна інформація.
Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.
|
03.10
|
-
|
|
5
|
Пристрої для роботи з інформацією.
|
03.10
|
15,16
|
|
Комп’ютери
та інші пристрої (8 год)
|
||||
6
|
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з
інформацією.
|
10.10
|
4
|
Учень/учениця:
має уявлення про різноманіття сучасних пристроїв
для роботи з інформацією;
наводить приклади використання пристроїв для роботи з
інформацією у школі, вдома;
уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та
інші пристрої (за умови їх використання);
уміє знаходити необхідні для роботи значки на Робочому столі та розпочинає роботу в програмах;
орієнтується в середовищах для перегляду
зображень, читання текстів, слухання музики та завершує роботу з ними;
уміє використовувати маніпулятори для вибору та переміщення об’єктів;
уміє змінити мовні
режими на клавіатурі та ввести окремі символи;
уміє відшукати необхідну інформацію в тексті та
виділити частину тексту;
прагне використовувати
пристрої з навчальною метою;
володіє навичками
раціональної організації робочого місця;
використовує у своєму мовленні слова робочий стіл, програма, комп’ютер, ноутбук,
смартфон, клавіатура, мишка, тачпад (за умови використання).
|
7
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та
інших пристроїв.
|
17.10
|
5,6
|
|
8
|
Робочий стіл. Значки робочого столу.
|
24.10
|
7,8
|
|
9
|
Використання миші та інших маніпуляторів для
вибору та переміщення об’єктів.
|
07.11
|
-
|
|
10
|
Використання пристроїв для навчання: перегляд
зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання,
мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).
|
14.11
|
-
|
|
11
|
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна
мовних режимів.
|
21.11
|
9
|
|
12
|
Виділення обраного тексту в середовищах для
читання.
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна
мовних режимів.
|
28.11
|
10,11
|
|
13
|
Організація робочого місця під час навчання з
різними пристроями.
|
05.12
|
12
|
|
Інтернет
(6 год)
|
||||
14
|
Початкові уявлення про Інтернет.
|
19.12
|
Учень/учениця:
має загальні уявлення про Інтернет; пояснює призначення програми-браузера;
уміє розпочати роботу в браузері,
додавати вкладки, закривати вкладки, завершувати роботу з браузером; відкривати
необхідні для навчання сторінки через закладки, переходити за посиланнями,
переглядати навчальне відео чи його заданий фрагмент; змінити розмір вікна
браузера, згорнути, розгорнути вікно;
розрізняє дитячу інформацію та інформацію для
дорослих;
розуміє про існування вікових
обмежень на перегляд вмісту сторінок;
наводить при клади приватної
та публічної інформації;
наводить приклади приватної
інформації, яку не повідомляють незнайомцям в Інтернеті;
дотримується правил
безпеки в Інтернеті щодо нерозголошення приватної (особистої та сімейної)
інформації;
має уявлення про початкові норми авторського
права щодо використання інформації;
використовує у своєму мовленні слова браузер, Інтернет, вікно, вкладка, відкрити, закрити
браузер, посилання, закладка, відео.
|
|
15
|
Поняття браузера, як програми для роботи в
Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном.
|
29.12
|
||
16
|
Вкладки браузера. Посилання. Закладка.
|
|||
17
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті.
Інформація для дітей та для дорослих. Приватна
(особиста, сімейна) та публічна інформація.
Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
|
18.01
|
||
18
|
Ігри для вдосконалення навичок роботи з
маніпуляторами, клавіатурою.
|
25.01
|
||
19
|
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання
текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.
|
01.02
|
||
Графіка
(8 год)
|
||||
20
|
Поняття ком’ютерної графіки.
|
08.02
|
22
|
Учень/учениця:
має уявлення про комп’ютерну графіку та способи
її подання;
впізнає значки та назви середовищ для
створення та змінювання графічних зображень;
уміє створювати
найпростіші зображення та змінювати їх, використовує для цього інструменти
графічних редакторів;
додавати підписи чи коментарі з кількох слів
до зображень;
уміє відшукати та переглядати в Інтернеті
картину художника (задане зображення тварини, рослини тощо) та додати до
закладок в браузері;
прагне поважного ставлення
до особистої інформації інших людей;
називає 3-5 пристроїв, що використовуються
для створення та опрацювання графічних зображень;
використовує у своєму мовленні слова зображення, картина, фото, палітра, дозвіл на
використання.
|
21
|
Програми для створення та змінювання графічних
зображень.
|
15.02
|
23
|
|
22
|
Створення зображень.
Зображення з геометричних фігур.
|
22.02
|
24,25
|
|
23
|
Змінювання готових зображень.
Доповнення зображень підписами чи коментарями
у вигляді кількох слів.
|
01.03
|
26,27,
28
|
|
24
|
Сервіси для перегляду зображень картин
художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.
|
15.03
|
29
|
|
25
|
Пристрої для створення та опрацювання
графічних зображень.
|
22.03
|
||
26
|
Пошук зображень в Інтернеті для
природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо).
|
05.04
|
||
27
|
Право на зображення. Розрізнення дозволів на
використання чужих зображень.
|
12.04
|
||
Команди
та виконавці (7 год)
|
||||
28
|
Поняттям команди. Порівняння команди й
спонукального речення. Команди й виконавці.
|
19.04
|
18
|
Учень/учениця:
має уявлення про команду, виконавців;
послідовність дій;
відрізняє команди від
спонукальних речень;
вміє надавати команди виконавцю в середовищах
програмування;
шукати помилки в послідовності команд;
наводить приклади послідовних дій в побуті;
знаходить повторюваність подій
в казках, повторювані стани у природі;
знаходить помилки в поданих
записах послідовних дій;
дотримується певного
порядку дій в іграх;
об’єднує предмети в групу за
певними ознаками, придумує назву групі;
вилучає зайві предмети з групи за ознаками, впізнає предмети за даними ознаками та обирає з групи;
об’єднує складові частини
одного предмета в ігрових середовищах;
використовує у своєму мовленні слова команда, виконавець, порядок дій, послідовні дії.
|
29
|
Послідовність дій. Приклади послідовності дій
у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.
|
26.04
|
||
30
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у
середовищах програмування.
|
03.05
|
||
31
|
Порівняння двох або більше предметів.
Об’єднання предметів у групи за певними
заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів.
|
10.05
|
||
32
|
Визначення ознак предметів, впізнавання
предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.
|
17.05
|
||
33
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук
помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за
певними ознаками.
|
24.05
|
||
34
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук
помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за
певними ознаками.
|
31.05
|
||
35
|
Підсумковий
урок
|
Немає коментарів:
Дописати коментар