неділя, 1 листопада 2015 р.

Тема: Миша. Наведення вказівника, вибір об'єкта, переміщення об'єкта, подвійне клацання.

Мета:
  навчальна: формувати уявлення про будову та призначення комп’ютерної миші, правила роботи з нею ; формувати вміння керувати вказівником миші, навчати працювати з тренажером миші;
розвивальна: розвивати логічне мислення, зорову та практичну (дійову) пам'ять, увагу, просторову уяву;
виховна: виховувати вміння чітко дотримуватись вказаного порядку дій, інформаційну культуру; прищеплювати бережливе ставлення до матеріальних цінностей (комп’ютерної техніки).


Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, інструкції з безпеки життєдіяльності у кабінеті інформатики, зошити, книжки.
Програмне забезпечення: Операційна система.
Хід уроку
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
1)    Привітання
2)    Повторення правил техніки безпеки
Гра «Так чи ні»
ü Щойно зайшовши до кабінету інформатики, хлопчик відразу пройшов до комп’ютерів та спробував пограти, натискаючи клавіші на клавіатурі.
ü Дівчинці подарували лазерну указку, й вона принесла її на урок інформатики та почала вказувати на все, що їй сподобалося.
ü На попередньому уроці була фізкультура, і хлопчик прибіг до кабінету інформатики з м’ячем та у спортивній формі.

ІІ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Вправа  «Закінчи речення»
-         Які об’єкти розташовані на Робочому столі комп’ютера?
-         За допомогою якого пристрою зручно працювати з об’єктами на Робочому столі комп’ютера?

ІІІ ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Тема уроку: Миша. Наведення вказівника, вибір об'єкта, переміщення об'єкта, подвійне клацання.
Сьогодні на уроці ми дізнаємось про будову і призначення комп’ютерної миші, правилами роботи з нею; навчимося працювати з тренажером миші
IV ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Ти вже знаєш, що з об’єктами Робочого стола зручно працювати за допомогою комп’ютерної миші.
У роботі з мишею використовують частіше ліку клавішу. Якщо не вказано, яку клавішу потрібно натискати, то мають на увазі саме ліву.
Колесо прокручування миші допомагає швидко переміщуватися по комп’ютерному документу.
Якщо ми говоримо «клацнути», це означає що треба навести вказівник миші на об’єкт, швидко натиснути і відпустити ліву клавішу миші.

Робота з зошитом
Ст.16, №1
Вибрати об’єкт – навести вказівник миші на об’єкт і клацнути лівою клавішею миші. Колір об’єкта зміниться.
Перетягнути об’єкт – вибрати об’єкт і з натиснутою лівою клавішею миші перемістити його в потрібне місце.
Відкрити об’єкт – навести на об’єкт вказівник миші й двічі клацнути лівою клавішею. Якщо об’єкт – це папка або документ, вони відкриються; якщо об’єкт – програма, здійсниться її запуск.

 Робота з зошитом
Ст.16, №2

Фізкультхвилинка
Ну а зараз, любі діти,
Час гімнастику зробити:
Треба нам поприсідати,
Потім трохи пострибати
І руками помахати.

V РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМ
А зараз ми перейдемо до роботи з комп’ютером.
1.     Повторення правил техніки безпеки
Гра «Так чи Ні»
-         Роботу з комп’ютером починай, не чекаючи дозволу вчителя. (Ні)
-         Сті завжди тримай у чистоті. (Так)
-         Якщо зголоднів, їж пий за комп’ютерним столом. (Ні)
-         Екран витирай лише сухою серветкою. (Так)
-         Утомився? Поклади руки на клавіатуру і відпочинь. (Ні)
-         Щоб краще бачити, нахиляйся близько-близько до монітора. (Ні)
-         З комп’ютером працю лише чистими руками. (Так)
2.     Практична робота учнів
Згідно інструкції (підручник ст. 34 та зошит ст.17)
3.     Релаксація
Вправи для очей
Полетів метелик вгору, полетів метелик вниз.
Клас він облетів по колу, сів на парту, сів на ніс.
В інший бік летить по колу, - і геть від нас.
Хай літає він на волі. До уроку вже нам час.

VI ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ


Робота з зошитом
Ст. 17, № 3,5
VII ПІДСУМОК
Робота з зошитом
Ст. 17, № 6
- Які нові слова почуті сьогодні на уроці можна віднести у комп’ютерний словничок
1. Миша
2. Тренажер миші



Немає коментарів:

Дописати коментар