Календарне планування

2017-2018 н.р.

Інформатика
2 клас
Тема
Дата
Д/з
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці
35 год                                      І семестр 16 год (1 год/тиждень)
ІІ семестр 19 год  (1 год/тиждень)
Інформація (5 год)
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності  (БЖ) в комп’ютерному класі . Зміст та завдання курсу «Інформатика».
05.09
 1
Учень/учениця:
має уявлення про інформацію;
розуміє за допомогою яких органів чуття людина сприймає інформацію;
для чого вивчають інформатику;
розрізняє приватну та публічну інформацію;
наводить приклади видів інформації за способом сприймання;
властивостей інформації (без називання терміну) на конкретних прикладах;
називає правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики;
дотримується правил безпечного користування пристроями у кабінеті інформатики;
використовує у своєму мовленні слова інформація, інформатика, приватна, публічна інформація та називає 3 сучасних пристрої для роботи з інформацією.
Поняття про інформацію.
12.09
 13
 3
Сприймання людиною інформації.
Властивості інформації.
Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.
19.09
14
 Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.
03.10
-
 5
Пристрої для роботи з інформацією.
03.10
15,16
Комп’ютери та інші пристрої (8 год)
6
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.
10.10
4
Учень/учениця:
має уявлення про різноманіття сучасних пристроїв для роботи з інформацією;
наводить приклади використання пристроїв для роботи з інформацією у школі, вдома;
уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання);
уміє знаходити необхідні для роботи значки на Робочому столі та розпочинає роботу в програмах;
орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики та завершує роботу з ними;
уміє використовувати маніпулятори для вибору та переміщення об’єктів;
уміє змінити мовні режими на клавіатурі та ввести окремі символи;
уміє відшукати необхідну інформацію в тексті та виділити частину тексту;
прагне використовувати пристрої з навчальною метою;
володіє навичками раціональної організації робочого місця;
використовує у своєму мовленні слова робочий стіл, програма, комп’ютер, ноутбук, смартфон, клавіатура, мишка, тачпад (за умови використання).
Увімкнення та вимкнення комп'ютера  та інших пристроїв.
17.10
5,6
Робочий стіл. Значки робочого столу.
24.10
7,8
 9
Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів.
07.11
-
 10
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).
14.11
-
11 
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
21.11
9
 12
Виділення обраного тексту в середовищах для читання.
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
28.11
10,11
 13
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.
05.12
12
Інтернет (6 год)
 14
Початкові уявлення про Інтернет.
19.12
Учень/учениця: 
має загальні уявлення про Інтернет; пояснює призначення програми-браузера;
уміє розпочати роботу в браузері, додавати вкладки, закривати вкладки, завершувати роботу з браузером; відкривати необхідні для навчання сторінки через закладки, переходити за посиланнями, переглядати навчальне відео чи його заданий фрагмент; змінити розмір вікна браузера, згорнути, розгорнути вікно;
розрізняє дитячу інформацію та інформацію для дорослих;
розуміє про існування вікових обмежень на перегляд вмісту сторінок;
наводить при клади приватної та публічної інформації;
наводить приклади приватної інформації, яку не повідомляють незнайомцям в Інтернеті;
дотримується правил безпеки в Інтернеті щодо нерозголошення приватної (особистої та сімейної) інформації;
має уявлення про початкові норми авторського права щодо використання інформації;
використовує у своєму мовленні слова браузер, Інтернет, вікно, вкладка, відкрити, закрити браузер, посилання, закладка, відео.
15 
Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном.
29.12
16 
Вкладки браузера. Посилання. Закладка.
17
Правила безпечної роботи в Інтернеті.
Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація.
Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
18.01

18
Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.
25.01

19
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.
01.02


Графіка (8 год)



20
Поняття ком’ютерної графіки.
08.02
22
Учень/учениця:
має уявлення про комп’ютерну графіку та способи її подання;
впізнає значки та назви середовищ для створення та змінювання графічних зображень;
уміє створювати найпростіші зображення та змінювати їх, використовує для цього інструменти графічних редакторів;
додавати підписи чи коментарі з кількох слів до зображень;
уміє відшукати та переглядати в Інтернеті картину художника (задане зображення тварини, рослини тощо) та додати до закладок в браузері;
прагне поважного ставлення до особистої інформації інших людей;
називає 3-5 пристроїв, що використовуються для створення та опрацювання графічних зображень;
використовує у своєму мовленні слова зображення, картина, фото, палітра, дозвіл на використання.
21
Програми для створення та змінювання графічних зображень.
15.02
23
22
Створення зображень.
Зображення з геометричних фігур.
22.02
24,25
23
Змінювання готових зображень.
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.
01.03
26,27,
28
24
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.
15.03
29
25
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.
22.03

26
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо).
05.04

27
Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.
12.04


Команди та виконавці (7 год)



28
Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.
19.04
18
Учень/учениця:
має уявлення про команду, виконавців; послідовність дій;
відрізняє команди від спонукальних речень;
вміє надавати команди виконавцю в середовищах програмування;
шукати помилки в послідовності команд; 
наводить
 приклади послідовних дій в побуті;
знаходить повторюваність подій в казках, повторювані стани у природі;
знаходить помилки в поданих записах послідовних дій;
дотримується певного порядку дій в іграх;
об’єднує предмети в групу за певними ознаками, придумує назву групі;
вилучає зайві
 предмети з групи за ознаками, впізнає предмети за даними ознаками та обирає з групи;
об’єднує складові частини одного предмета в ігрових середовищах;
використовує у своєму мовленні слова команда, виконавець, порядок дій, послідовні дії.
29
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.
26.04

30
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.
03.05

31
Порівняння двох або більше предметів.
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів.
10.05

32
Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.
17.05

33
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.
24.05

34
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.
31.05

35
Підсумковий урок



Немає коментарів:

Дописати коментар